Кол-центр: 0 (800) 755 - 205
Графік роботи: пн-пт – 9:00 - 18:00, сб-нд – вих.

Відповіді на запитання

  • TAS Energy входить в одну з найбільших фінансово-промислових груп в Україні. Ми за зручний сервіс, сучасні технології та доступність.
  • Типовий договір про постачання газу є публічним договором приєднання та укладається на невизначений строк. Договір вступає в дію з моменту включення постачальником споживача до свого реєстру на інформаційній платформі. Тобто підписувати такий договір споживачу не потрібно. Ознайомитися з умовами договору Ви можете на нашому сайті tasenergy.com.ua у розділі «Природний газ»…
  • Зверніться до вашого менеджера або за одним із номерів телефонів - 0800755205, 0633015136, 0675643379.
  • Головна відмінність - це ціна, сервіс, форма оплати. Газ однаковий у всіх постачальників.

    Постачальник забезпечує споживача природним газом.

  • Оператори ГРМ (облгази) забезпечують розподіл чи доставку газу. Їхні функції – технічне обслуговування мереж, усунення аварій, забезпечення необхідного тиску в мережах. Облгази приймають від споживачів показники лічильників, фіксують об’єми використаного газу та передають їх постачальникам.
  • З 1 січня 2020 року кожен побутовий споживач отримує дві платіжки: платіжка за постачання газу і окрема платіжка за його розподіл (доставку). За розподіл ви сплачуєте своєму облгазу
  • Фактичне споживання газу потрібно передавати вашому оператору ГРМ (облгазу). З 1 по 5 число включно

    Способи передачі показників лічильника:

    • За допомогою особистого кабінету сайту 104.UA
    • SMS-повідомленням на короткий номер 7104
    • Зателефонувавши за номером контакт-центру Оператора ГРМ
    • Іншими способами, зручними для вас.

    Облгаз фіксує показники лічильника та формує спожиті об‘єми газу. На підставі сформованих облгазом обсягів спожитого газу, постачальних проводить розрахунки. Якщо сформований об’єм газу не відповідає дійсному, радимо звернутись в облгаз. Якщо Облгаз не вирішить Ваше питання, радимо надіслати скаргу до Регулятора Національної Комісії НКРЕКП.https://uaskarga.com.ua/sk-gaz.html

  • Для оформлення Заяви-приєднання на зміну постачальника необхідні наступні дані:

    • Прізвище, ім‘я, по-батькові власника (співвласника, довіреної особи) об’єкта нерухомості
    • Контактний номер телефону (380ХХХХХХХХХ). Рекомендовано вказувати номер, за яким закріплено Viber/Telegram
    • Е-mail
    • ЕІС-код (56XХXXXXXXXXXXXX), який вказано в квитанції від діючого постачальника за газ або ж на сайті оператора ГРМ (обов’язково фото)
    • Документ, що засвідчує право власності на майно (фото)
    • Інформація про наявність пільги або субсидії
    • Адреса об’єкта нерухомості
    • Фото останньої квитанції від діючого постачальника газу
  • Заяву може подавати власник нерухомості, співвласник, довірена особа власника майна, оформивши належним чином довіреність.
  • Споживач, який має намір змінити постачальника газу, подає заяву лише новому постачальнику.

    Споживач не зобов’язаний повідомляти діючого постачальника та не зобов’язаний отримувати довідку про відсутність заборгованості. Договір про постачання газу із старим постачальником газу розривається автоматично з моменту укладання договору із новим постачальником. Старий постачальник через 6 тижнів виставляє остаточний рахунок, який споживач зобов’язаний сплатити протягом 10 днів.

  • ЕІС-код - це «персональний номер» об'єкту газопостачання (точки обліку), EIC-код містить 16 символів (латинські літери та цифри). Наприклад, 56XM19A205987456

    Знайти ЕІС-код можна:

    • в особистому кабінеті поточного постачальника;
    • зателефонувавши на гарячу лінію поточної газорозподільної або газопостачальної компанії;
    • в договорі з постачання газу;
    • у платіжці за розподіл або постачання газу
  • TAS Energy підтверджує заяви-приєднання протягом 3 (трьох) робочих днів.
  • Нова пошта за наш рахунок - відділення №128, м. Київ тел.0974802609 Укр.пошта - ТОВ "ТАС Енергія Країни" вул. Басейна, 1-3/2, літ. А, секція С-11, м. Київ 01024
  • Зверніться до вашого менеджера або за одним з номерів телефонів - 0800755205, 0633015136, 0675643379.
  • Боргові зобов’язання можуть бути підставою для відмови в приєднанні. Радимо сплачувати рахунки вчасно. У разі незгоди з нарахуваннями, наявністю «теплових коефіцієнтів» звертайтесь до діючого постачальниками та Регулятора (НКРЕКП) у порядку, передбаченому діючим законодавством.
  • У разі наявності переплати у попереднього постачальника потрібно звернутись до нього із заявою про повернення переплати і згідно з законодавством він зобов’язаний повернути вам надмірно сплачені кошти.
    • Через чат-бот у Viber або Telegram
    • В особистому кабінеті споживача TAS Energy
    • Через додаток Privat24
    • Через додаток Мonobank
    • Liqpay (оплата онлайн за посиланням)
    • Через термінали терміналах Ibox, Ощадбанку, Приватбанку
    • За квитанцією у паперовому вигляді
  • Сплатити потрібно її до 25 числа поточного місяця.
    • Ви можете нам зателефонувати
    • Ви можете зареєструватись в особистому кабінеті або чат-боті та сплатити онлайн або роздрукувати квитанцію
  • У разі зміни власника приміщення потрібно зателефонувати нам або звернутись до вашого менеджера та надати документи, що передбачені для укладення договору.
    • Перейдіть за посиланням gaz.tasenergy.com.ua
    • Вкажіть дані (ІПН або номер паспорту), що ви вказували для менеджера під час формування заяви-приєднання.
    • Встановіть пароль.
      Вимоги до паролю:
      • повинен складатись з літер (латиниці або кирилиці) та цифр
      • має містити велику та маленьку літеру, цифру (цифри)
      • повинен починатись з літери
      • повинен мати довжину не менше ніж 8 символів
    • Натисніть кнопку "Відправити" та очікуйте на отримання коду (6 значень), який прийде смс-повідомленням на телефон.
    • Після введення коду натисніть кнопку "Авторизуватися", повторно зазначте ІПН/номер паспорту та ваш пароль для входу до системи.
  • Тел. 0800755205, 0633015136, 0675643379.
    Графік прийому дзвінків:
    Понеділок - п'ятниця з 9 до 19 год
    Субота з 10 до 16 год
    Неділя - вихідний.
  • Так, при зміні постачальника прородного газу усі пільги та субсидії зберігаються. При подачі заявки обов’язково необхідно відмітити наявність пільги або субсидії. Із 5 до 20 числа першого місяця споживання TAS Energy передає до відповідного УСЗНу дані щодо цього клієнта для нарахування пільг/субсидій. Користувачу нікуди звертатися додатково не потрібно. Роз’яснення Міністерства соціальної політики з цього приводу https://www.msp.gov.ua/news/19024.html
  • Постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 року № 373 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі» запроваджено новий порядок надання пільг на оплату послуг з постачання та розподілу природного газу.

    Сума пільги розраховуватиметься щомісячно структурними підрозділами з питань соціального захисту населення на підставі даних Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги.

    Виплата розрахованої суми пільги здійснюється:

    • у грошовій безготівковій формі (АТ “Ощадбанк” веде облік пільговиків та коштів, які надходять на рахунок для виплати пільг, в розрізі кожного пільговика. АТ “Ощадбанк” здійснює переказ коштів на рахунки виконавців комунальних послуг);
    • у грошовій готівковій формі (за заявою пільговика, поданою структурному підрозділу з питань соціального захисту населення).

    З 1 жовтня 2019 року нарахування за спожитий природний газ здійснюватиметься без урахування пільгової знижки.

    За інформацією стосовно питань призначення, розміру та порядку виплати пільги або субсидії рекомендуємо звертатися до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення.

  • Якщо у вас безготівкова форма виплати пільг, то частину платежів за вас здійснює АТ «Ощадбанк», а частину – ви сплачуєте самостійно.

    Перерахування коштів Ощадбанком надавачам послуг здійснюється у наступній послідовності: постачання теплової енергії, постачання та розподіл природного газу або постачання та розподіл електричної енергії за наявності відповідного виду індивідуального опалення, постачання гарячої води, централізоване водопостачання, централізоване водовідведення, постачання та розподіл електричної енергії, постачання та розподіл природного газу, поводження з побутовими відходами, послуги з управління багатоквартирним будинком, внески за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку.

    Тобто зараз Ощадбанк здійснює перерахунок коштів не за пропорційним принципом (коли за кожну послугу проводився розрахунок в рівних відсотках від суми пільги), а за пріоритетним принципом – коли спочатку проводиться оплата за тепло, газ, електроенергію і т. д.

    Якщо сума пільги достатня, то сплата всіх послуг здійснюється на 100%. Залишок коштів пільги буде перераховано на наступний місяць.

    Якщо суми пільги недостатньо, то сплачено буде лише за ті послуги, на які вистачить коштів. А послуги, за які потрібно доплатити – Ощадбанк надішле вам СМС (з розмірами доплати за кожним видом послуги). Також ви можете зайти у свій особистий кабінет на сайті Ощадбанку, де відображається рух коштів за вашим обліковим записом.

Залиш заявку на сайті і ми подбаємо про все інше!